Αρχική ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ Ο Μικ Σουμάχερ έχει (τελικά) αυτό το… κάτι που θέλει η F1

Ο Μικ Σουμάχερ έχει (τελικά) αυτό το… κάτι που θέλει η F1

από Γιάννης Γιανναράκης

Ένα όνομα βαρύ, μια κληρονομιά ασήκωτη και μια καριέρα που δείχνει να παίρνει το δρόμο της μετά από φορτούνες διαρκείας. Ο Μικ Σουμάχερ ήρθε για να μείνει στο κορυφαίο επίπεδο.

Το Grand Prix της Αυστρίας άφησε πίσω του κατάλοιπα για συζητήσεις ωρών, αναφορικά με την μάχη του πρωταθλήματος, την μερική ανάκαμψη της Mercedes αλλά και τον απόλυτο χαμό που επικρατεί στο midfield. Αν είσαι tifosi, τα πολλαπλά εγκεφαλικά είχαν εν τέλει ευτυχή κατάληξη, ενώ αν υποστηρίζεις τον Μαξ Φερστάπεν, δύσκολα χάνεις το κέφι σου, δεδομένου ότι απέναντι σου έχεις μια ομάδα που μπορεί να χάσει από τον… εαυτό της!

Κι αν σας λέγαμε ότι ο πρωταγωνιστής ήταν άλλος; Σίγουρα, θα μας πιστεύατε, ειδικά όσοι είδατε τον αγώνα της Κυριακής, καθώς το βραβείο του κοινού για τον οδηγό της ημέρας δεν πήγε ούτε στον Λεκλέρκ, ούτε στον Φερστάπεν, αλλά στον Μικ Σουμάχερ! Ο πιλότος της Haas, μια εβδομάδα μετά την πρώτη του βαθμολόγηση στο Σίλβερστοουν, κατέλαβε την έκτη θέση, η οποία είναι και η καλύτερη στην καριέρα του στην F1. Ο Γερμανός νίκησε για δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή τον ομόσταυλο του, έθεσε γερές βάσεις σε ότι αφορά τον εσωτερικό ανταγωνισμό, οδηγώντας την ομάδα του στην έβδομη θέση των κατασκευαστών, μπροστά από την Alpha Tauri!

Ο Σουμάχερ, μετά από ενάμισι χρόνο συνεχών… rollercoaster, δείχνει να βρίσκει μια και καλή την δική του γωνιά στο VIP δωμάτιο του σπορ. Προς θεού όμως, η αναγνώριση αυτή δεν είναι αποτέλεσμα του ονόματος που κουβαλάει. Το αντίθετο μάλιστα.

Η ήρεμη… τρικυμία της πρώτης χρονιάς

Η ευλογία της οικογενειακής παράδοσης δεν συνόδευσε τον Σουμάχερ στην F1. Για την ακρίβεια, δημιούργησε επιπρόσθετο βάρος σε μια ήδη περίπλοκη κατάσταση. Ο πρωταθλητής της F2, παρότι έφτασε μια ανάσα από την Alfa Romeo, όπου θα έβρισκε ένα σχετικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο και τον Κίμι Ράικονεν δίπλα του, εν τέλει κατέληξε στην Haas, δίπλα στον pay-driver Νίκολα Μαζέπιν.

Σε μια χρονιά… χαμένη από χέρι, καθώς η αμερικανική ομάδα ήταν με διαφορά η χειρότερη του grid, ο Σουμάχερ είχε μεν το “πρέπει” της επικράτησης επί του Ρώσου, όμως απολάμβανε την ευχέρεια των λαθών με μοναδικό κόστος το οικονομικό. Η αλήθεια είναι πως από αυτά, έκανε πολλά…

Ο Γερμανός αναδείχθηκε ο πιο… ζημιάρης οδηγός για το 2021, καθώς με τα ατυχήματα του χρέωσε την ομάδα του 4.2 εκατομμύρια ευρώ, σχεδόν τα διπλάσια από τον όγδοο της λίστας Μαζέπιν (2.4 εκατ.). Η ταχύτητα ωστόσο, βρισκόταν εκεί. Τουλάχιστον στις κατατακτήριες, γιατί σε ρυθμό αγώνα ο μοναδικός αντίπαλος ήταν ο… όμοσταυλος του. Στον ένα γύρο, ο Σουμάχερ κατάφερε να βρεθεί ακόμα και στο Q2 στο Grand Prix της Τουρκίας, ενώ αρκετές ακόμα φορές “άγγιξε” την διάκριση, για τα δεδομένα της ομάδας του.

Το τελικό 0 δίπλα στην βαθμολόγια μαρτυρά τις δυνατότητες του μονοθεσίου που είχε, όμως με τον τραπεζικό λογαριασμό της ομάδας του ήδη σε κρίση, ο Γερμανός γνώριζε πως η δεύτερη του σεζόν θα ήταν κομβική για την μακροχρόνια παρουσία του στο πρωτάθλημα.

Ένας πόλεμος έφερε την… άνοιξη

Ο πόλεμος στην Ουκρανία, αλλά και οι επιπτώσεις αυτού, έσκασαν σαν κεραυνός εν αιθρία στην μόνη ομάδα που εξαρτιόταν από ρωσικό… ρευστό. Η απομάκρυνση εν μία νυκτί τόσο του Μαζέπιν, όσο και του χορηγού του, που είχε ντύσει στα χρώματα της Ρωσίας το αμερικανικό μονοθέσιο (άβολο), έφερε συζητήσεις επί συζητήσεων. Προς τιμήν της όμως, η ουραγός του grid έπραξε με γνώμονα την αγωνιστική επάνοδο. Επανέφερε στις τάξεις της τον Κέβιν Μάγκνουσεν και εντυπωσίασε με την εικόνα της στις χειμερινές δοκιμές, δείχνοντας πως η αξιοποίηση των πόρων στο φετινό μονοθέσιο έπιασε τόπο. Και με το παραπάνω.

Ο Δανός έκλεψε τις εντυπώσεις στους πρώτους αγώνες της σεζόν, την ώρα που ο ομόσταυλος του ναι μεν δεν απογοήτευε, αδυνατούσε όμως να βρει τους πρώτους πολυπόθητους βαθμούς. Στην προσπάθεια του μάλιστα, είχε και δύο σοβαρά ατυχήματα, ένα εκ των οποίων στην Τζέντα έβγαλε για αρκετή ώρα την καρδιά μας από την θέση της.

Το διαρκές… φλερτ με τους πόντους είχε αίσιο τέλος για τον Σουμάχερ. Στο βρετανικό Grand Prix, ύστερα από έναν χαοτικό αγώνα, τερμάτισε στην όγδοη θέση. Αυτό που προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό, ήταν η οδηγική συμπεριφορά του. Αντί να αναπαυθεί, κυνήγησε μέχρι την τελευταία στροφή την “λαβωμένη” Red Bull του Φερστάπεν, σε μια μάχη που αποτέλεσε το κερασάκι στην τούρτα του καλύτερου αγώνα της σεζόν!

Παρότι η έβδομη θέση δεν ήρθε, ο Γερμανός πήρε… φόρα, όπως μαρτυράει η απόδοση του στην Αυστρία. Στο Sprint του Σαββάτου έπαιξε άμυνα για σεμινάριο κόντρα στον Χάμιλτον, όμως η ομάδα του δεν τον βοήθησε να διατηρήσει την θέση του. Παρά τα… παράπονα που εξέφρασε, φάνηκε ανεπηρέαστος στον αγώνα της Κυριακής, όπου και σκαρφάλωσε στην έκτη θέση!

Το μέλλον έρχεται μαζί με την… συνήθεια

Η μαγική λέξη για την πορεία του Μικ Σουμάχερ δεν είναι δύσκολη ως προς την εύρεση της. Σταθερότητα. Αυτό είναι που λείπει από τον Γερμανό, ο οποίος την πρώτη φορά που μπήκε στο Q2 δεν ετρέξε καν λόγω ατυχήματος, ενώ όταν βρισκόταν για πρώτη φορά στο κατώφλι του Q3 παραλίγο να χαιρετήσει τον μάταιο τούτο κόσμο.

Είναι βέβαιο πως αν ο Σουμάχερ βρει τον τρόπο να αποδίδει στο μέγιστο κάθε Κύριακη, το βάρος του ονόματος θα γίνει πόλος έλξης για κάθε ομάδα που θέλει να συνδυασεί εμπορικότητα και απόδοση στις τάξεις της. Μέχρι τότε ας τον απολαμβάνουμε για αυτό που είναι, όχι για αυτό που νομίζαμε ή θα θέλαμε να γίνει, μπροστά στην όψη του MSC…

0 Σχόλιο

Σχετικά Άρθρα

Γράψτε ένα σχόλιο

To InTheZone.gr χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορεί να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης. Ελπίζουμε να είστε εντάξει με αυτό, εάν όχι μπορείτε να μην το αποδεχτείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα

YouTube
Instagram